Автор Тема: Peugeot Partner 2011г 1.6 eHDI при наборе скорости пропадает тяга и выбивает чек  (Прочитано 1414 раз)

Оффлайн artnik

  • браконьер
  • *
  • Сообщений: 4
  • Репутация: +0/-0
  • Авто: Peugeot Partner
  • Имя: Коля
  • Расположение: Хмельницький
Все добрый день! Ситуация такая, где-то недели три назад набирая скорость на подъеме пищит - выбивает чек на мотор и пропадает тяга но машина не глохнет, насколько я понимаю включается аварийный режим. При всем этом  машина едет со скоростью максимум 60 по прямой, давлю педаль газа в пол, набирает очень медленно до определённого уровня. Когда выключаю зажигание вентилятор работает как бешеный еще минут 10 хотя температура мотора не более 83-87 градусов.Поехал подключили комп сняли ошибку, проехал еще километров 3 тот же подем та же история, возвращаюсь снова подключили комп есть ошибка на вентилятор, 3-я форсунка минус 5 с копейками и риск засорения сажевого фильтра, и да этот риск на сажевий выбивает где-то месяц время от времени; кароче сняли ошибку сказали не давать жару. И вот прошло две недели выбивает риск засорения фильтра и через 2 дня снова чек и пропадает тяга и снова вентилятор работает по полной при нормальной температуре. Подскажите что это может быть??, и что с этим делать???? Первая машина я 0 во всем этом.
« Последнее редактирование: Ноября 21, 2016, 12:45:09 pm от artnik »

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
Для початку День добрий
По сабжу - відшити програмно сажовий і замінити його простою трубою (якщо є бажання платити в кілька разів більше і потім знов з ним маятись можете міняти)
3-я форсунка минус 5 с копейками
готуйтесь міняти форсунку... і чистити всі

Оффлайн artnik

  • браконьер
  • *
  • Сообщений: 4
  • Репутация: +0/-0
  • Авто: Peugeot Partner
  • Имя: Коля
  • Расположение: Хмельницький
Скажіть будь- ласка скільки коштує вирізати сажовий? І я так розумію тяга пропадає через форсунку?

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
Скажіть будь- ласка скільки коштує вирізати сажовий?
це вже по місцю дізнаватись в тих хто цим займається...
І я так розумію тяга пропадає через форсунку?
тяга швидше пропадає через те що авто йде в "аварійний режим"...
коли помилок забагато...
терти помилки не варіант - проблеми через які ті помилки лізуть не вирішуються а тільки усугубляються...
для початку хоча б коди помилок взнати...

з іншої сторони якщо була помилка по вентилятору... може бути десь банально обірваний/окислений дріт чи поганий контакт (відщолкнувся/зацепили десь розєм)...і ЕКУ не дає крути двиг щоб не перегріти бо думає що вентилятор не працює... так що гляньте на дроти і реле вентилятора для початку...

Оффлайн artnik

  • браконьер
  • *
  • Сообщений: 4
  • Репутация: +0/-0
  • Авто: Peugeot Partner
  • Имя: Коля
  • Расположение: Хмельницький
Всім доброго дня. Вчора знов підключали Комп і вибило помилку p242f, хтось може сказати що це і що з цим робити.?. Наперед дякую.

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
P242F - Diesel Particulate Filter : Restricted/Clogged
 сажовий фільтр забитий
що робити варіанти три - примусова регенерація, відшивка, заміна

Оффлайн artnik

  • браконьер
  • *
  • Сообщений: 4
  • Репутация: +0/-0
  • Авто: Peugeot Partner
  • Имя: Коля
  • Расположение: Хмельницький
Всім привіт. Сталась ще одна ситуація, зранку прогрівав машину вибило помилку на акумулятор " electrical circuit engine чи fault" через хвилин 10-15 вибиває чек на ABS і загоряється на дисплеї червоним STOP ! в супроводі з сигналами пищання, блокує кермо, вимикаю зажигання потім вмикаю і все машина не заводиться, чути тільки щілчки. Допоможіть в цій ситуації, що це може бути? Наперед дякую.

Оффлайн Andrej

  • Лесной брат
  • егерь
  • ******
  • Сообщений: 516
  • Репутация: +42/-1
  • Авто: Berlingo 2009 1.6 HDI(90)
Шукай поганий контакт по "-" на массу або двигун.