Автор Тема: ТО, Регламентні роботи, Періодичність замін...  (Прочитано 2105 раз)

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
Якось шукав, та щось не дуже знайшов...
До того ж різні джерела вказують по різному... (приміром заміна паска ГРМ по різним даним через 50, 60, 80,90, 180, 240 тис. км... 50 і 240 - різниця майже в 5 разів *WALL* )

Тому зявилась ідея - зібрати всьо в одну інформативну таблицю - приміром зверху що міняти/перевіряти, збоку марка-модель-двигун, а власне тіло таблиці - пробіги....

якось так, хто що скаже з цього приводу?
ПС якщо така чи подібна тема вже є - прошу вибачити не найшов :-[

ППС
Для початку
Извините, вам запрещён просмотр содержимого спойлеров.

Оффлайн IIromkaII

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 736
  • Репутация: +30/-0
  • Авто: Citroen Berlingo 2.0 HDI 2004 р.
  • Расположение: Рівненська обл.
60 тисяч думаю в самий раз, як не як - запчастини зараз не такі якісні роблять, як колись.. В мене ремінь навісного контітех посвістує ше з того часу, як я його нового поставив на авто :-D

Оффлайн tri_v

  • охотник
  • ***
  • Сообщений: 170
  • Репутация: +13/-0
  • Если ничего не помогает — читай инструкцию
  • Авто: Berlingo 1,9 D, 2006 г.в.
  • Имя: Вадим
  • Расположение: Киев
Може це "улітка" натяжного роліка посвістує?

Оффлайн IIromkaII

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 736
  • Репутация: +30/-0
  • Авто: Citroen Berlingo 2.0 HDI 2004 р.
  • Расположение: Рівненська обл.
Може це "улітка" натяжного роліка посвістує?
Роліки також були всі міняні.. То проблема ремнів контітех, десь на сітроен форумі пару людей писало, шо в них також таке на ремнях цієї фірми :-[ Надписи на ремневі створюють писк при проходженні якогось з роликів, ніби того, який на натяжному механізмі.

Оффлайн tri_v

  • охотник
  • ***
  • Сообщений: 170
  • Репутация: +13/-0
  • Если ничего не помогает — читай инструкцию
  • Авто: Berlingo 1,9 D, 2006 г.в.
  • Имя: Вадим
  • Расположение: Киев
Я мав на увазі не самий ролік, а механізм так звану "улітку". Коли зношується шар пластику, між корпусом кріплення і рухомою частиною механізму.
« Последнее редактирование: Марта 01, 2016, 11:58:35 pm от tri_v »

Оффлайн IIromkaII

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 736
  • Репутация: +30/-0
  • Авто: Citroen Berlingo 2.0 HDI 2004 р.
  • Расположение: Рівненська обл.
Я мав на увазі не самий ролік, а механізм так звану "улітку". Коли зношується шар пластику, між корпусом кріплення і рухомою частиною механізму.
Цей механізм мінявся в сборі...

Оффлайн jekan

  • Лесной брат
  • егерь
  • ******
  • Сообщений: 1694
  • Репутация: +53/-1
  • Авто: Citroen Berlingo 2005г. 1.4i + ГБО Zavoli
  • Имя: Евгений
  • Расположение: Академгородок, Нейтральные воды
60 тисяч думаю в самий раз, як не як - запчастини зараз не такі якісні роблять, як колись.. В мене ремінь навісного контітех посвістує ше з того часу, як я його нового поставив на авто :-D


Я замінив три ремені, тільки Мітсуба перестав свистіть і то, поки не жарко. А Конті і Гейтс відразу так пищали. Батько думає, що десь не соосність.  *DONT_KNOW*  Притому, що в мене із навісного тільки насос гідропідсилювача і генератор, а ролік без самонатяжки.


Толковый выбор приходит с опытом, к нему приводит выбор бестолковый.

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
Всім дякую ... але якби задум трохи інший...
Зібрати всі дані по регламентним роботам....
Якщо хто за то наступнию формою (а я вже потім буду зводити в таблицю на всі авто в першому пості, таблицю змостирю як вже буде трохи даних)

Марка, модель, кузов:     Peugeot Partner/Citroen Berlingo M59
Двигун:                             1.6 HDI  DV6BTED4/DV6BUTED4
КПП:                                  BE4-5L

Періодичність робіт:
Заміна масла двигуна:      10 т.км.
Заміна фільтра масл.:       10 т.км
Заміна фільтра пов.:         10 т.км
Заміна фільтра салону:     100 т.км
Заміна масла КПП:            300 т.км
Заміна паска ГРМ:             50 т.км
Заміна антифризу:            100 т.км або 2 роки
Заміна гальм. рідини         100 т.км або 3 роки
Заміна гальм. колодок       50 т.км
заміна гальм дисків           100 т км
Заміна рідини ГПК             100 т.км або 3 роки

PS на правильність цифр не претендую :-[
PPS якщо вже є дані по аналогічному авто пишемо буде "від-до"
PPS ну це якщо ніхто не проти... раптом кому згодиться...

Оффлайн Anton_S

  • охотник
  • ***
  • Сообщений: 108
  • Репутация: +6/-0
  • Все будет хорошо !
  • Авто: Ситроен берлинго 1.9, джампи 1.9
  • Имя: Антон
  • Расположение: Одесса
По Джампикам так выглядит ТО
Все будет хорошо ! или нет, но тогда все будет очень плохо!

Оффлайн PavelV

  • егерь
  • ****
  • Сообщений: 579
  • Репутация: +9/-0
  • Авто: Peugeot Partner 1.6HDI  '07
  • Расположение: Київ, Березняки
Дякую. Єдине уточнення - то на DW8?
ще пару автівок і буду таблицю мостирити...

Оффлайн Палыч

  • следопыт
  • **
  • Сообщений: 72
  • Репутация: +1/-0
  • Авто: Partner 1.6 HDI 2008г.
  • Расположение: Хмельницкий
Re: ТО, Регламентні роботи, Періодичність замін...
« Ответ #10 : Августа 01, 2018, 09:55:02 pm »
Приобрел Ситроен Берлинго 2014 года. На спидометре 47000 км,сервисной книги нет. До техобслуживания показывает 18500км. И вот думаю менять ГРМ или нет пока? Настроен менять но жаба давит...
Палыч
Дизайн парк Природный сад
www. naturgarden.com.ua

Оффлайн baton911

  • Администратор
  • егерь
  • *****
  • Сообщений: 1090
  • Репутация: +27/-1
  • Авто: SANTA FE
  • Имя: Алексей
  • Расположение: РФ Воронеж
Re: ТО, Регламентні роботи, Періодичність замін...
« Ответ #11 : Августа 04, 2018, 04:47:26 pm »
Все равно менять через год. Так поменяй сразу и будешь спокоен реальный пробег или нет. Я как машину покупаю ГРМ в обязаловке под замену.